Thursday, April 19, 2007

Romania fara Basescu!


Acum fix 5 minute, 322 de parlamentari au votat suspendarea lui Traian Basescu din functia de Presedinte al Romaniei! Pana la alegeri, presedinte va fi Vacaroiu!!!!!

VA VINE SA CREDETI IN CE TARA TRAIM?

Mircea Geoana a declarat: "Este in primul rand un triumf al democratiei!"...cum naiba poate un nenorocit de PSD-ist sa spuna asa ceva? Sa nu mai vorbim de Iliescu care sustinea sus si tare ca trebuie sa isi asume responsabilitatea faptelor!!!! El, cel care s-a sustras frumos din tot scandalul mineriadelor, asta ca sa dam un singur exemplu!?!

Sapat de dusmani, dar mai ales de "prieteni", Base este asteptat cu pumnii stransi de Papagalul Romaniei (aka Tariceanu) sa isi dea demisia. Eu cred si sper totusi ca Basescu ne va arata inca o data ca e mult mai inteligent decat toti.....sper ca are un plan :(((

12 comments:

Anonymous said...

Miros de '89...Indiferent care va fi rezultatul si unde se va ajunge cu acest circ...este clar ca exista un singur om in Romania care mai poate scoate oamenii pe strazi plini de pasiune(a mai fost cineva care i-a scos pe strazi dar plini de topoare si cu casti pe cap)....Sa ne traiesti, BASE!

Anonymous said...

Eu sper ca planul lui e sa isi dea demisia, pentru ca ar avea de pierdut daca nu. Nu cred sa aiba vreo problema in alegeri... singurul pericol ar fi ca va fi expus cel mai probabil unui tir de acuzatii in media. Go, Base! :)

Anonymous said...

cu subiectul asta ai reusit sa ma faci sa comentez in sfarsit!!! ce sa zic? cOMUNISMUL isi arata din nou coltii! cat despre acest asa zis partid liberal de doi ani de zile incoace nu mi-a inspirat decat cenzura din momentul in care le-a inchis gura tinerilor din partid (vezi raluca turcanu, cristian boureanu) care au indraznit sa comenteze impotriva lui tariceanu, dandu-i fara din partid! sper ca toti sa realizeze ca solutia nu este sa nu mai participam la vot si sa ne ducem in nr si mai mare pt a arata ca totusi existam ci nu suntem o tara tampa din care parlamentul face ce vrea el!

SoReMa said...

Pt Rocks: pai si daca se voteaza legea aia prin care il impiedica pe Basescu sa mai candideze?

Anonymous said...

Pai eu nu cred totusi ca se voteaza, ar fi destul de grav sa faci o lege pt un singur om si asta ar insemna incalcarea Constitutiei (orice cetatean are dreptul sa candideze la o functie publica).
Anyway, parerea mea e ca va fi scandal daca se va trece peste Constitutie si cred ca avem si noi ceva mijloace de contracarare, deci nu e asa de riscant sa isi dea demisia.

Anonymous said...

da ce-ar fi atat de rau in a se organiza referendum pana la urma? nu mi se pare sf de lume daca accepta suspendarea si apoi referendum. Dar mi se pare ca nu pica foarte bine pentru imaginea lui, ca s-a razgandit. Dar, asa cum am mai spus, are o acoperire: poporul a vrut sa nu si-o dea.

Anonymous said...

nu cred ca are el nevoie de vreo acoperire in fata parlamentarilor..pana la urma daca oamenii il vor pe el e chiar o datorie morala sa ramana si sa se faca referendum, mai presus de datoria de a-si respecta cuvantul

Eu said...

Si eu sper sa fie ok... chiar mi-a parut rau cand am auzit...

Anonymous said...

Nici mie nu mi se pare ca Basescu trebuia suspendat, logic, dar deh, traim inca intr-o tara in plina tranzitie si conducatorii pare ca locuiesc toti pe Zambaccian

Anonymous said...

fratilor, ce dracu, v-a orbit Base? Cum adica nu trebuia suspendat? Poate vreti sa spuneti ca nu trebuia suspendat DOAR el, cu asta sunt de acord. Da-l naibii, cum puteti sa-i mai luati partea. Ne-a pacalit in 2004, dar hai sa nu ne pacaleasca si in continuare. Un om care spune verde-n fata ca nu a avut nicio legatura cu Secu, cand stim ca nu e asa. Si chiar daca nu am sti, e evident ca a avut, era inevitabil altfel. Lasati-ma si cu Base. Daca nu avem de unde sa alegem nu inseamna ca trebuie sa-i suflam cald in fund lui. Putem sa spunem ca am ales ce trebuia dintre el si Bombo, dar nu inseamna ca el e bun.

Singurul om care poate sa scoata oamenii in piata? Manifestari spontane? Cati ani aveati la Revolutie? De fapt, nu e relevant. Nici aia nu a fost manifestare spontana a maselor, nici astea de acum nu au fost. Poate manipulare spontana a maselor. Oricum, e penibil ce se intampla si eu unul nu mai pot sa ma uit la el fara sa ma apuce greata. E drept, pe Tariceanu l-as bate daca l-as prinde, deci inca e un pic mai sus Basescu, dar nu vreau sa citesc lozinci de genul "sa ne traiesti Base" pe un forum al unor oameni inteligenti si tineri.

PS
si eu aveam 6 ani la Revolutie

Irina said...

Sunt atatia oameni tineri si inteligenti care fac din che guevara un erou... si noi nu avem voie sa tinem acum cu base ? daca am gandi ca tine am ajunge sa fim complet dezinteresati politic ... Asta e - tara asta e plina de banditi si noi vrem sa-l alegem pe cel mai simpatic dintre ei! :p

Anonymous said...

Vlad...nu te obliga nimeni sa citesti nimic....daca profesorii de istorie nu erau nascuti atunci cand au avut loc razboaiele mondiale asta inseamna ca nu ar trebui sa vorbeasca despre ele?mai mult, daca am vorbi cu totii numai despre lucrurile pe care le-am trait, ar mai exista notiunea de istorie?iar daca tu crezi ca a fost o idee buna sa il votezi pe basescu in 2004, nu crezi ca ar fi o idee buna sa fie lasat sa isi termine mandatul, asa cum le-au terminat si talharii care l-au precedat?iliescu a fost mai bun de a meritat 10 ani de presedentie?