Sunday, March 18, 2007

Asa, ca de inceput




Nimic nu e imposibil. Doar ca unele lucruri sunt mai putin probabile decat altele.
Jonathan Winters


Nu am de gand sa ma bag in lucruri prea complicate sau in exprimari prea pompoase. Nu va fi nici un blog personal, dar nici unul strict "profesional". Nu voi face campanie politica, nu voi sustine un razboi de idei si nici nu voi alimenta prejudecati (sper!).

Acum ca am lamurit cum nu va fi acest blog :), sa va spun cate ceva si despre ce veti putea citi: pareri, opinii, idei (suna cunoscut? :)) despre lumea de care ne lovim zilnic, cu accente de showbiz autohton si impresii de vedeta :).

Am patruns de mai bine de jumatate de an intr-o lume incitanta, despre care auzisem multe, dar nimic confirmat. Atentie, vorbim de o lume poate putin superficiala, poate mai mult, dar cu siguranta interesanta si poate, pentru unii, chiar fascinanta: lumea "vedetelor" din Romania, asa cum se prezinta ele pe sticla, si mai ales in spatele ei.

5 comments:

Anonymous said...

Intr-adevar teoria nu se aseamana deloc cu practica. Suportul teoretic de PR ne introduce limbajul de specialitate pentru ca noi sa creem, sa distribuim si sa decodam mesaje.

Eu said...

Lumea "vedetelor" din Romania... cred si eu ca e o lume interesanta mai ales ca e in continua "dezvoltare", nu? Anyway...ma bucur ca iti place ce faci...probabil cere si sacrificii, dar cat timp esti happy...se pot face si compromisuri... :D

Anonymous said...

"vedete".......ma intreb cine e cu adevarat vedeta pe la noi... de fapt, ce definitie a vedetei vehiculeaza in Romania...

Anonymous said...

lumea vedetelor din romania?? misto ar zice unii dar ...eu nu cred in vedetele din romania pt k majoritatea apar peste noapte si nu sunt decat forma fara fond

Anonymous said...

nu e greu sa te invarti printre atatea fumuri si sa suporti atatea ifose? plus ca, sa recunoastem, este un domeniu destul de superficial...