Saturday, March 24, 2007

Vedeta pursange


http://www.youtube.com/watch?v=C_i5y6LT3Fg



Unele vedete au acel "aer", de parca s-ar fi nascut pe scena. Altele se chinuie intreaga viata sa obtina acel ceva. Cert este ca foarte putin oameni sunt cu adevarat naturali pe scena, fara sa se chinuie sau sa se prefaca.


Voi credeti ca Tridentele ar fi putut semana cu baietelul acesta de numai 5 ani (din clip)? Bine, o sa spuneti ca ele nu canta rap... Nu, asta asa e. Ele doar au o pereche de blugi taiati la fund!!

8 comments:

Anonymous said...

Dear Lord! Am ramas cu gura cascata! Adevarul e ca black people te fac de rusine pe ringul de dans aproape in orice situatie! Am vazut cu ochii mei!

SoReMa said...

Nu cred ca e etic din partea noastra sa generalizam :)... Am vazut destui oameni dansand incat sa cred ca rateurile in dans pot fi de toate culorile :)

Irina said...

Tridentele sunt un produs absurd! Nu stiu cine le-o fi inventat....

Magda said...

super cuuuute! e adevarat...afro americanii au ritmul in sange...se pricep si la dans si la muzica!!!

Anonymous said...

Trident sunt: niste fete blonde, bronzate excesiv la solar, cu 3 neuroni(cate unul pentru fiecare), fara pic de stil, cultura sau o oarece legatura cu realitatea. Asa why bother? de ce iti pui tocami tu o intrebare asa....nesemnificativa dsp fetele astea?? lasa-le in bucuria lor sa se simta Hot si Sexy si Cool..si whatevere mai e la moda prin vocabularul asta mixt:P

Anonymous said...

rupe "fratele" asta...pe de alta parte nu cred ca ar vrea cineva sa-i vada scutecul sau dosul negricios...si fetele alea trebuiau sa se evidentieze cumva...si se pare ca au reusit din moment ce noi vorbim de ele

Anonymous said...

adevarul e ca "padurea" asa ziselor vedete din romania este plina de "uscaturi": sunt oameni transformati peste noapte in vedete, "artisti" care nu pot diferentia sol de re pe portativ si asa mai departe...pe de alta parte, asta se intampla in toata lumea...

Anonymous said...

Mamaaaa.....deci acum am reusit sa vad si eu videoclipul, ca inainte nu-l deschidea....Deci pustiul e genial....vreau si eu unul din asta ;P